شریک ما شوید

ادبلو اسکای دورود به عنوان یک تولید کننده اصلی AdBlue و دارای نشان استاندارد ارایه خدمات همکاری تجاری برای خودروسازان،عمده فروشان و سایر شرکت های تجاری دعوت به همکاری می نماید. شرکت ما پشتیبانی،بازاریابی جامع و همکاری در شرایط شفاف و عادلانه ارایه می دهد، شما می توانید با پشتیبانی ما به یک شرکت توزیع محصولات و تجهیزات ادبلو از صفر تا صد تبدیل شوید ، دستیابی به موفقیت با پشتیبانی ما کار آسانی است.

تماس با 09196501017-09163650336

پیشنهاد ما

شرکت شیمی فرآیند دیزل دورود با برند ادبلو اسکای دورود دارای یک تیم از افراد مشتاق برای کار است برای این مهم از بالاترین استانداردهای خدمات برای مشتریان. بهره می گیرد نیاز های آنها را بشناسیم و بهترین محصول را ارائه می نماییم

دلایلی که ما میتوانیم شریک خوبی برای شما شویم :

1-    پاسخگویی سریع

2-     انعطاف پذیری و توانایی نگاه کردن به چشم انداز مشتریان

3-     تولید با کیفیت و استاندارد

4-     تولید و توزیع کننده پیشرو

5-    دوستار سلامت مصرف کنندگان و رانندگان

ü    ازما بخواهید نحوه دسترسی به گالن ها ، و ظروف IBC در سریعترین زمان ممکن

ü    ازما بخواهید صفر تا صد برقرار کردن مخازن، پمپ لوله کشی و اتصالات ، نازل و هرآنچه را در خصوص عرضه بدون نقص و با اثر بخشی فراوان در عرضه ادبلو است .

شماره های تماس ما :         09196501017    –    09163650336

شعار شرکت ما ” یک دوست خوب در کنار شما

این کلمات شعار فقط کلمات خالی نیستند. دوستیابی در بسیاری موارد دیگر منعکس شده است، در حقیقت ما قادر هستیم و اراده این را داریم به دقت به مشتریان خود گوش فرا دهیم و هر مشتری را به صورت جداگانه حمایت کنیم.ما به دستورالعمل های دقیق مورد استفاده در منطقه فروش نگاه نمی کنیم-رویکرد ما نسبت به مشتری با انعطاف پذیری بالا و همدلی بالا مشخص می شود. ما مطمئن هستیم که هر مشتری که با ما کار می کند، بدون تردید تأیید میکند که ادبلو اسکای دورود یک تامین کننده دوست و یاور همیشگی است.

چرا ادبلو اسکای دورود موفق است.

بی تردید موفقیت بزرگ ادبلو اسکای دورود در بازار کشور بدون همکاری بزرگ،بر اساس اعتماد و احترام متقابل امکان پذیر نخواهد بود.شرکای تجاری ما اعتماد کرده اند و ما آنها را  ناامید نکردیم. ما خوشحالیم که مشتریان خوبمان ما را به یکدیگر معرفی می کنند تا با اعتماد به نفس کامل نقاط ضعف و ناپایداری رقابتی را شناسایی می کنیم و با موفقیت محصول خود را متمایز می نماییم. اگر گاها میبینید ادبلو اسکای دورود را کپی می کنند و سعی دارند نمونه  بدل آن را بسازند ،نشان دهنده آن است که به اندازه کافی اصیل و با کیفیت بوده است. ظهور برند و تقلب نشانه ای بر موفقیت برند ای اصیل و حقیقی است.ما معتقدیم کیفیت یعنی درست انجام دادن وقتی هیچ کس نگاه نمی کند.

شماره های تماس ما :         09196501017    –    09163650336

 ایمیل سازمانی : info@shimifarayand.co